ThisIsMeSoumita

Alla inlägg under juni 2013

Av Soumita Vilaythong - 15 juni 2013 22:40

Hej

Förlåt för att jag inte bloggade igår ...
De va typ skolavslutning igår, så ... Aaa .

Just nu är jag hemma hos min farmor
och gör get ... Jag har typ inte gjort nåt , de är ju sommarlov :)

På måndag så blir de sova med BÄSTA gubbzzen <3 Om jag inte är sjuk ... Håller på och bli sjuk :( Hatar att vara sjuk :(

Aja nu kommer de några bilder från skolavslutningen
Och nej mina kompisar är inte normala så de är därför
vi är .

Men nu ska jag gå och lägga mig ska upp tidigt imorgon :(

Puss och Kram skumbanan !!

Av Soumita Vilaythong - 13 juni 2013 22:28


Hejsan !

 

Vad händer ?

Idag har jag vart i Nyköping med mina kompisar .

Jag var där och handlade lite grejor :) Jag skulle spara till en OnePiece fast 

de gick ju åt helvete ...

 

Sen kom jag hem och typ chilla i ca 2 timmar , sen åkte 

jag och min pappa till Elgiganten på nån grej som hette "NattÖppet"

de va typ som en rea sakerna var typ nedsatta med 20-50 %

så de va ganska billigt :D Sen fick jag en " Volummaster professional" 

som är ser typ ut som en platttång fast den typ ger volym i håret , typ som namnet på 

produkten säger alltså :P 

 

Imorgon är de skolavslutning , kan inte fatta att de här skolåret har gått så snabbt !!

De känns som om att de bara har gått typ 3 månader eller nåt , de är väl för att jag har haft så jäkla kul med mina kompisar o.s.v . Men jag kan säga att de inte alltid vart kul de har väl gått lite upp och ner 

men de är väl en del av livet antar jag ...

 

Jag har funderat på att prata med den personen som jag typ har glidit isär ifrån ..

Jag vet inte vad som har hänt dom senaste veckorna ... Allt har typ gått fel och det känns som 

om jag gör fel helatiden ... Jag hoppas att allt ordnar sig , helt ärligt tror jag att de kanske inte gör de . För vissa personer växer isär och de är typ bara att acceptera och lämna det förflutna i det förflutna ... Men jag vet att jag alltid har väldigt bra vänner och prata med <3 

 

Annars har de vart bra och jag hoppas ni har haft de bra idag :) 

 

 Tagga skolavslutning då gubbz och guz !! 

Av Soumita Vilaythong - 11 juni 2013 20:05


Hej !

 

Jag var nyss på en resturang som heter Athena med min

pappa och åt väldigt god mat . Athena är en grekisk resturang och 

har massor med olika maträtter ... Jag och fish and chips och drack en cola :) 

Maten var väldigt god , men på resturangen var de ganska tomt ...

Jag trodde att de skulle vara mer personer ... 

 

Aa , jag skulle bara berätta att jag var på resturang xD

 

Puss och kram skumbanan

Av Soumita Vilaythong - 11 juni 2013 16:54


Hola !

 

Idag var vi på jogersö med skolan och bada , de va 

 skit kul ! Senare när vi hade slutat så stannade jag och några andra 

och fortsatte bada :) Men de va några 9:or som puttade ner 

mig och mina kompisar från bryggan fast de va ju på skoj ...

Är man med i leken då får man leken tåla eller vad nu man

brukar säga .... Hahaha , de va typ två snubbar som satt 

på bryggan där vi bada , jag hoppade från bryggan och 

när jag kom upp ...

 

-EY ,hur många år är du ? , sa en av snubbarna

Öhm jag ? , sa jag

Aaa du , samma snubbe som förut

13 år , sa jag 

 

Sen hör man dom säga "Fan de är 7 år mellan ..."

 

Jag och min kompis Frida vi bah WTF ?!

Fast dom va ganska snygga >.< 

 

De va typ den BÄSTA dagen på länge ! Jag mår typ fett dåligt , men

mina kompisar får mig alltid att bli glad :) Jag är grymt tacksam att

jag har dom , utan dom .. Ähh de vill jag inte äns tänka på hur de är ....

 

 

Nu är jag hemma och jag har bytt om till mjukis kläder och sitter med

typ 1000 täcken , fryser typ skit mkt :( Men men snart är det skolavslutning !!!

 

Imorgon är det städdag i skolan ... Orkar typ inte de ... 

Dessutom tror jag att jag blir sjuk efter som de va lite kallt i vattnet  ,

jag tänker INTE  vara sjuk på skolavslutningen !!!!!!! 

 

Aa , nu ska jag gå och duscha :)

 

 Puss och Kram

Av Soumita Vilaythong - 10 juni 2013 22:01


Hejsan !

 

Jag är ny på bloggplatsen ... Jag hade

en blogg på devote fast jag ville ha en mer privat som inte 

alla som jag känner vet om (alltså min familj ) .

 

Jag kommer att skriva lite om min vardag o.s.v ...

Och öhm ... Man kan säga att jag är lite speciell , jag är

typ allt förutom normal :P Fast jag tror jag är normalare än

mina kompisar ...

 

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om ....

Men jag kanske kan berätta vad jag gjort idag :)

 

Idag har jag vart i skolan och typ gjort skol saker ... Sen var jag i Norrköping

med min familj ... Och typ handlade golv (Min pappa flyttar till landet ) ...

 

Jag är inte direkt så glad om de ... Men men sånt är livet :/ 

Får väl bara försöka vara glad ...

 

Mitt liv är väl lite surt eller vad man nu ska säga ...

 

Jag har typ precis "förlorat" en väldigt god vän till

mig ... Den personen var en person som ALLTID var glad ... Men h*n har typ 

blivit lite dryg och så ... Jag och några andra vänner har pratat 

med varandra om h*n , och vi alla tycker att h*n har förendrats sjukt 

mycket ... Jag antar att alla förendras fast man märker de inte själv ...

Men vissa låtsas ju vara en person som man egentligen inte är ... 

 

Aa , men nu vet ni lite om mitt liv :) 

 

Hörs senare <3 

 

Puss och Kram

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tja tja , ta och läs min blogg nu !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards