ThisIsMeSoumita

Alla inlägg under september 2013

Av Soumita Vilaythong - 4 september 2013 17:35


Hej hej !


 vad gör alla då ?

,


Själv har jag varit i Eskilstuna och dragit ut en tand osv ... Jag blev typ ner sövd eller nåt sånt ...

Sen har jag typ varit sjuk hela veckan men jag ska till skolan imorgon ! Tagga skolfoto :) Hoppas att

det blir bra !


Sen är det typ en tjej som jag gillar mindre som "gillar" en kille som jag typ tycker om , hon "gillar" säker 

honom bara för att jag har/gör de ...

Dessutom säger hon att jag har förstört hennes liv och tagit hennes pojkvän ...

Gissa om det har fått mig och må dåligt ?

Vissa presoner verkar tro att dom kan säga att jag är dum och såna saker på "skoj".

Liksom jag tycker inte det är så kul ...

Men det är i de förflutna och nu är vi nutid så , det är nog bara och le !

Kan inte fatta ett det finns så mycket drama oc skit i världen ! :(

Har ni någonsin tänkt på vad som är meningen med livet ?

Känns som om det bara finns dåliga saker just nu ! 


De var allt för mig 


-Soumita 









Presentation


Tja tja , ta och läs min blogg nu !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards