ThisIsMeSoumita

Alla inlägg under augusti 2013

Av Soumita Vilaythong - 31 augusti 2013 19:43


Hej hej !


Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag .... Jag har typ inte vart på humör eller vad man ska säga.

Jag har typ tröttnat på allt och alla , och jag har väldigt tur att jag har bra vänner

och familj !


Jag har typ inte kunnat sova på ca 3 veckor ... Har bara haft mardrömar osv .


Den här veckan har jag typ badat och igår sov jag med mina kompisar ...

Vi hade skit kul .... Typ :)


Jag ska försöka blogga oftare !!!


Puss från mig 


-Soumita #proudfooer


Av Soumita Vilaythong - 26 augusti 2013 22:50


Har ni någonsin tänkt på kärlek ?


Jag tror att kärlek inte är nåt man väljer att känna ...

Ibörjan försökte jag neka kärlek ...

Man kan inte välja vem man faller för ....

 Jag är så jäkla rädd , man vet inte hur den andra känner ....

Ingen vill bli sårad men det är det ända sättet att lära sig vad som är rätt eller fel ...

Det går inte att berskriva kärlek med bara ord ......

De är en ganska skön känsla men ändå så inte .

Kärlek antingen ger den en känsla som man skulle döda för 

eller så känns det som om det dödar en .


Det här är min tolkning på kärlek (NO HATE)


Puss från mig 


-Soumita 


Av Soumita Vilaythong - 25 augusti 2013 20:45


 Hej hej !


Vad gör alla då ?


Just nu sitter jag och snackar i telefon med Hanna :)

Och lyssnar lite på musik :)


Tagga skolan imorgon då !

Längtar sjukt mycket till att träffa alla kompisar !!!

Men längtar inte till matte lektionen !

Kan inte fatta att jag bara sovit bort hela jäkla sommarlovet -_-


Jag tänkte bara säga att som ni läser bloggen har märkt så bloggar jag nästan bara 

på kvällen ... Bara så ni vet :)


Hoppas att ni har haft en trevlig helg !!


Puss från mig 


-Soumita #proudfooer 

:)

Av Soumita Vilaythong - 24 augusti 2013 17:52


Hej hej !

Det blir en natt till i Rejmyre!
Har de ganske trevligt här !!!
Idag har vi plockat svamp och rensat svampen :)

Nu håller vi på att laga mat
kantarell stuvning , potatis klyftor och fläsk filé...

Hoppas alla har haft de bra osv !!!

Om ni tycker om bloggen tipsa andra om den !
Skulle ju va sjukt kul om jag skulle få flera läsare !

Jag har tänkt lite , jag har typ inte lagt ut så mycke
bilder så.... Här kommer en på lilla mig så....(NO HATE )

Ha en fortsatt trevlig helg !

Puss från mig

-Soumita #proudfooer

Av Soumita Vilaythong - 23 augusti 2013 22:08


Hej hej :)


Idag är jag , mamma och min låtsat pappa hos hans 

föreldrar i Rejmyre ligger ungefär 30 minuter från Norrköping :)

Dom sitter och små pratar så jag passar på att blogga lite :D 

Annars har jag inte gjort nåt idag ... 


Jag har mejlat lite med min gamla lärare idag , hon var den bästa

läraren jag någonsin har haft ! Just nu känns det som om tiden har gått

så himla jäkla snabbt ... Jag kommer fortfarande ihåg att jag 

fick ett sms av min farmor när jag 

började i 1:an .... Och nu vet jag vad ni tänker ! Ni tror säkert

att jag bara är en bortskämd bratz ! Men jag fick en mobil när jag var liten 

för att jag brukade vara ute mycket och höll inte koll på tiden , så jag fick en mobil

så ringde min mamma eller pappa när det var dags att komma hem . 


Jag har funderat på vad jag ska skriva om på bloggen ifall 

alla inte är så inne på vardags grejer så ge mig tips i kommentars fältet :)


Nu ska jag gå och fika lite så ... Aaa.


Puss från mig


-Soumita #proudfoooer

Av Soumita Vilaythong - 23 augusti 2013 00:04


Hej hej !

 

Vad gör alla har alla gjort idag då ?

 

Själv gick jag upp kl 12:30  :/

Sen har jag hjälpt min mamma att städa lite också :)

Pratat lite med kompisar och lyssnat på musik :) Jag tror att jag SERIÖST inte skulle

klara mig utan musik :/ 

 

 

Hoppas att ni har haft en bra sommar ! Själv börjar jag på måndag ...

Hoppas verkligen att vi har fått ett nytt schema för förra 

året var de JÄTTE dåligt :(

 

Sov gott allihopa 

 

Puss från mig

 

-Soumita #proudFooer

 

Av Soumita Vilaythong - 21 augusti 2013 21:15


OMG !!!!!


Hej btw :)


Jag ska söka till ett stipendium senare när jag har gått ut 9:an

Man får 21000 dollar och man får plugga i USA i New York !

Gissa vem som typ bara kommer koncentrera sig på skolan ? JAG !!

Nu längtar jag till skolan så att jag kan plugga och dra till USA !!!!!!!!!!!!!!!!


OMG ! Ni annar inte hur glad jag är just nu , känns typ som om jag kan explodera av glädje !!!!!!!!

Världens gladaste person här ;)



Puss från mig !

Av Soumita Vilaythong - 21 augusti 2013 12:17


Som jag sa tidigare skulle jag skriva lite om mig i detta inlägg !

 

 Öhm har ingen aning vart jag ska börja  ...

 

Jag heter Soumita Vilaythong , jag bor i en liten tråkig stad som heter 

Oxelösund .Jag är 158 cm , långt mörkt brunt hår med ljusare toppar ....

Jag har mörk bruna ögon så att man nästan inte ser mina pupiler xD

Jag är 13 btw ...  

 

Själv tycker jag att jag är lite mognare än vad alla andra är , för dom verkar

bara tänka på killar osv ... 

 

Åh jag gillar The Fooo de är ett band om ni inte vet klicka på länken

 

https://www.youtube.com/watch?v=-uuvIRrO_v4


De finns så mkt saker vet inte vad jag ska skriva så om ni undrar nåt så får

ni fråga i kommentars fältet eller vad f@n de heter ....

Presentation


Tja tja , ta och läs min blogg nu !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards