ThisIsMeSoumita

Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av Soumita Vilaythong - 8 oktober 2013 18:21


Hej hej ....

 

Förlåt att jag inte har bloggat osv... Jag har inte mått så bra , har typ varit lite deprimerad ...

Jag hade tänkt och börja skriva mer om hur jag tänker osv.Så förbred er på maasor av bullshit ;)

 

Det känns som om att allt i mitt liv gåt åt h*lvete just nu ....

-Killar

-Familj

-Vänner 

 

Killar : De fanns en kille som jag gillade , men sen så fick jag veta att han "kysste" en tjej som jag

var osams med , jag gillade verkligen honom men jag sumpade min chans ...Då blev jag

ganska ledsen . Men nu gillar jag typ en kille men de är bara de att jag inte känner honom så väl .Dessutom så enligt tycker jag på nåt sätt att jag är ganska ung för en porjkvän , jag är 13år ...Om jag 

skaffar ett förhållande så vet jag att de inte kommer hålla ändå ...

 

Familj : Min mamma jobbar som städerska och hon får ganska lite lön , så de svårt med ekonomi osv .

Min morfar har lung-cancer , så vi skickar mycket pengar till Laos för att han ska få sin medicin , jag vet inte om jag kommer träffa honom han kan gå bort om några år , om några veckor , i morgon eller om några dagar så . Det har gjort mig ledsen .Min pappa har flyttat ut på landet ca 2 mil utanför Nyköping , och vi börjar tappa kontakten ... Vi pratat lite då och då i telefon och kanske träffas nån helg i månaden ... Så det har fått mig och må dåligt 

 

 

Vänner : Jag vet inte om jag kan lita på alla mina så kallade "vänner" , det känns som om 

att de kommer till mig när dom behöver nåt , och vissa av dom lyssnar inte ens när jag verkligen behöver prata ... Dom säger att upptagna osv . De känns som om jag måste vara där för dom , men igen är där för mig .

 

Det här är min historia , och jag hoppas att ni acepterar den 1 (NO HATE)

 

 

Hoppas att ni har en fortsatt trevlig dag eller vad man nu säger ! 

 

Puss från mig !

-Soumita 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tja tja , ta och läs min blogg nu !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards